andennn Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Hej ja e ihop me en tje å min kompis fråga om vi hade strulat och jag fatta inte vad han mena så jag sa bara nej det har vi inte och nu vill jag veta hur man gör när man strular :P ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Bråkat... Tjaffsat... Skrikit att man gör slut etc... Men det beror på kompisen också hur 'komisk' han är och kanske syfftar på sex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 de e nt strula d e nåt om hångel men ja vet nt vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 När man hånglar osv utan att ha ett förhållande tex på en fest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 man kan även mena, beror lite på sammanhang, men man kan även mena... ähum.. ligga med typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 tack Mujo och nic som tack för hjälpen kan ni få vars 50 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Asså strula, det kan betyda hur många saker som helst. För vissa e det ett engångshångel. Det kan vara att man hånglat med sin pojk/flickvän För andra är det sex. Och för vissa att man har bråkat. Fråga din polare vad han menar, bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag tycker att det är typ när man är otrogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Strula e typ om man hånlar med ngn som man inte e tsmns med typ på en fest eller så ! Att hångla gör man med en som man e tsmns med ! De e egentligen samma sak :P Men men. Om ni blandrar i hop strula med strula kan de ble veldigt pinsamt ! En i min klass frågade om jag hade strulat så sa jag att jag gorde de asaofta o sexan. Då trodde jag hon menade om jag hade bråkat med en tjej. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.