Spaghettin Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 (redigerat) Jag var precis med tjejen :rolleyes: Gulligöll på hög nivå^^ :wub: Redigerat 3 Oktober 2005 av Grozzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jag var precis med tjejen :rolleyes: Gulligöll på hög nivå^^ :wub: Hoppas ni hade det bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Grymt skönt att kunna se er kunna tala om detta ^^ Mogna och förstående... Något som min inte engelska/svensk lärare har klarat av ännu :P Jag låter denna tråd bara flyta på. Ni klarar er själva. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 JAg har blivit så jä*la kär i gen i tjejen ja va kär i förut. men ja vet att hon inte vill bli ihop me mig,de e så jä*la jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 försök göra så att ni blir vänner iaf och så kan ni försöka bli bättre och bättre kompisar hela tiden till slut kanske hon vill. annars är det inte mycket att göra åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Vi e redan bra kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 bara att bli ännu bättre, försök typ bjuda henne på en massa saker och var shysst och tillslut kanske hon vill bli ihop med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Oki men jag tror att de e en tjej som gillar mig men ja vet inte... hon e snygg å så men hon har varit rätt så tyken mot mig å mina kompisar men hon har slutat me det men ja å en kompis ska på bio me henne å några av hennes kompisar(som vi också känner) nästa lördag vi får se om de blir nått då annars så ska ja nog göra typ som nico sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 sitta och myyyysa.... vad gulligt... <_< morrr..... Fett avundskjuk nu.... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jaja men jag... hrmm... är.. ju ....jätte.. glad för deras skull... hrmm.. såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 själv så ska ja på bio med min tjej på lördag :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 awww, vilken film ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.