pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Hehehe min flickvän gav mej världens största sugmärke på halsen.. :P Vet någon hur man kan dölja det? ;) Halsduk :rolleyes: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Varför dölja? ;) Ja vet inte riktigt..Trodde ja va kär i en tjej...Men ja e inte säker på det längre. Visst har ja känslor för henne, men på nått sätt e dom inte lika starka. Kanske delvis för att jag VET att mina känslor inte är besvarade. Ne kärlek e tufft. Det är ingen dans på rosor, och isåfall är det jävligt svåra steg och mycket taggar..Men det är kanske det som e tjusningen i det hela? Nä ja får se vad jag gör. Men, en urgullig brud som polare är inte fel det heller. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Varför dölja? ;) Ja vet inte riktigt..Trodde ja va kär i en tjej...Men ja e inte säker på det längre. Visst har ja känslor för henne, men på nått sätt e dom inte lika starka. Kanske delvis för att jag VET att mina känslor inte är besvarade. Ne kärlek e tufft. Det är ingen dans på rosor, och isåfall är det jävligt svåra steg och mycket taggar..Men det är kanske det som e tjusningen i det hela? Nä ja får se vad jag gör. Men, en urgullig brud som polare är inte fel det heller. ;) Ja du har rett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Mmm jag skaffade första flickvänen på många år förra veckan, känns otroligt skönt :) Vi har haft samlag redan, vilket jag tyckte var lite tidigt men vem säger nej? Är förövrigt 15år gammal bara. Var det sånt här man ska skriva i denna tråden? Så jag inte skämde ut mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Hehehe min flickvän gav mej världens största sugmärke på halsen.. :P Vet någon hur man kan dölja det? ;) täcksitft ? plåster ? Senig: Trådens rubrik är ju faktiskt "Samlag och Kärlek " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Fick bli ett stort plåster :) Jo jag skulle på begravning.. och då kanske man inte ska ha ett stort sugmräke på halsen.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 de e nog bästa att man inte har då ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Varför dölja? ;) Ja vet inte riktigt..Trodde ja va kär i en tjej...Men ja e inte säker på det längre. Visst har ja känslor för henne, men på nått sätt e dom inte lika starka. Kanske delvis för att jag VET att mina känslor inte är besvarade. Ne kärlek e tufft. Det är ingen dans på rosor, och isåfall är det jävligt svåra steg och mycket taggar..Men det är kanske det som e tjusningen i det hela? Nä ja får se vad jag gör. Men, en urgullig brud som polare är inte fel det heller. ;) De likadant fö mig.Jag gillar en speciell brud.Men sen började vi bråka å efter de så visste jag inte om jag gillade henne(jag gillade henne,men kanske inte lika mkt)Å då blev hon väll ledsen när inte villa vara lika mkt med henne å nu har hon börjat vara med en av mina polare.Å de ä först nu jag har insett att jag var riktigt dum i huvet när jag lät de bara ta slut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) Jag Va Tillsammans Med Mantis Han Finns Här Någon Stans :P Han Vissa Mig Dena Sida Men Iaf Han dumpa Mig För En Annan Man Blev Lite Små Sur I Början Med Nu Är Vi Bästa Kompisar "Men Tror Han Sa Att Han Va Bannad?" Redigerat 14 Oktober 2005 av Nice Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 synd men men... sånt e livet... hmm... kommer inte ihåg han iaf... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) LoL du dumpa mig huru du :P Jag är tillbacka :P bannad i en vecka :S Redigerat 14 Oktober 2005 av mantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 en tjej i klassen verkar gilla mig.... men jag gillar INTE henne...hmm, får klura ut något bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.