Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför dölja? ;)

 

Ja vet inte riktigt..Trodde ja va kär i en tjej...Men ja e inte säker på det längre. Visst har ja känslor för henne, men på nått sätt e dom inte lika starka. Kanske delvis för att jag VET att mina känslor inte är besvarade.

Ne kärlek e tufft. Det är ingen dans på rosor, och isåfall är det jävligt svåra steg och mycket taggar..Men det är kanske det som e tjusningen i det hela? Nä ja får se vad jag gör. Men, en urgullig brud som polare är inte fel det heller. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför dölja? ;)

 

Ja vet inte riktigt..Trodde ja va kär i en tjej...Men ja e inte säker på det längre. Visst har ja känslor för henne, men på nått sätt e dom inte lika starka. Kanske delvis för att jag VET att mina känslor inte är besvarade.

Ne kärlek e tufft. Det är ingen dans på rosor, och isåfall är det jävligt svåra steg och mycket taggar..Men det är kanske det som e tjusningen i det hela? Nä ja får se vad jag gör. Men, en urgullig brud som polare är inte fel det heller. ;)

 

Ja du har rett.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm jag skaffade första flickvänen på många år förra veckan, känns otroligt skönt :) Vi har haft samlag redan, vilket jag tyckte var lite tidigt men vem säger nej? Är förövrigt 15år gammal bara. Var det sånt här man ska skriva i denna tråden? Så jag inte skämde ut mig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför dölja? ;)

 

Ja vet inte riktigt..Trodde ja va kär i en tjej...Men ja e inte säker på det längre. Visst har ja känslor för henne, men på nått sätt e dom inte lika starka. Kanske delvis för att jag VET att mina känslor inte är besvarade.

Ne kärlek e tufft. Det är ingen dans på rosor, och isåfall är det jävligt svåra steg och mycket taggar..Men det är kanske det som e tjusningen i det hela? Nä ja får se vad jag gör. Men, en urgullig brud som polare är inte fel det heller. ;)

 

De likadant fö mig.

Jag gillar en speciell brud.Men sen började vi bråka å efter de så visste jag inte om jag gillade henne(jag gillade henne,men kanske inte lika mkt)Å då blev hon väll ledsen när inte villa vara lika mkt med henne å nu har hon börjat vara med en av mina polare.Å de ä först nu jag har insett att jag var riktigt dum i huvet när jag lät de bara ta slut :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...