Gäst volvotobben Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 ok ska göra det förresten orkar inte ändra det ska stå mamba inte maba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 e itte kär i non i min skola men en hel del e väldigt snälla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 hehehe..så du är inte kär i nån.. har du VARIT kär i nån då? i din skola asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Inte i min skola,men i min förra skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 :o ingen snygg tjej i din skola eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Kär i nån i min klass! Ni äcklar mej. X( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 :o ingen snygg tjej i din skola eller?? Nepp,too bad huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 öhm..är det någe fel med att vara kär i nån som går i samma klass? jag e det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 öhm..är det någe fel med att vara kär i nån som går i samma klass? jag e det.. mmm... ja e kär i en i min klass... Ska hem till henne imorrn... men me nåra kompisar(både killar å tjejer) så ska vi kolla på skräckfilmer... hoppas de blir nått mellan mig och henne (L)Hon(L) :wub: :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Det finns nog ingen kille som förstår sig på tjejer. Först gnäller tjejen på en(och man är inte ens ihop),och sen när man är less på det och hittar någon ny så får man en utskällning av dom för att man har sagt att man gillade henne för typ några veckor sedan och så vill dom ha en tillbaka Redigerat 4 December 2005 av Red_fox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 ingen aning Red_fox2.. men nu till min fråga.. jag ska ju berätta till Amanda :wub: hur mycket jag gillar henne.. Ska jag säga det till henne mellan 4 ögon eller ska jag skriva ett brev och skicka det till hennes brevlåda?? asså med posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 säg det åt henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.