Gäst Radicus Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Om man ska imponera, ge långa blickar. Du ska inte sluta utan hon/han skall vara den som slutar kolla. Ett bra knep som ofta fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Är med en riktigt lång och fin tjej, hon är så söt :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Flyttar ni tråden till +15forumet så blir jag arg >:( Ragga när man är 12-14 får man göra när man vill :( Det är normalt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Masc: Lägga upp en bild på henne eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 medion: Ey snusk pojken. Inga sådana frågor. Diskussion om kärlek och samlag. Inga bilder. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Skoja bara :P Men Back on Topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bazuuba Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) har frågat på 2 tjejer nånsin :P och några har frågat på mig, aja..dn första jag frågade va i 4:an o va störtkär i henne :wub: o hon svarade efter typ en timme, ja sen efter nån månad sgjorde hon slut fast än vi gjorde massa saker tillsammans, sen mitt i allt gjorde hon slut o sa att jag inte brydde mig om henne :blink: tog ju henne före mig o alla andra varje dag! den andra fråga jag på i 6:an, gjorde allt som med förra, men vi började bråka så jag gjorde slut, men sen efter några veckor kom vi på att vi fortfarande hade känslor för varran..så vi blev tillsammans igen,men efter hon flyttade till stockholm och nu är jag kär i en tjej som går i min nya klass, kmr nog vänta på rätt tillfälle hon är RIKTIGT söt o snäll :wub: fast jag vet inte om hon gillar mig,hoppas det. ska försöka ta riktig kontakt med henne i skolan imorrn, hoppas det går bra :D Redigerat 24 Augusti 2006 av Bazuuba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde. Inte våga prata med flickvännerna? :huh: Är man verkligen ett par då? Det lät sjukt konstigt. Om man blir ihop är det pågrund av att man gillar den personen. Då måste man själv våga kunna prata och röra omkring kärleksbiten i hjärnan. Då behövs inge råd härifrån, då behövs Psykologen nedanför gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Orka vara blyg :S? Gå fram bara och snacka så kommer hon gilla dig mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 I min skola finns det en tjej, hon e lite tjock, fast så sööt ändå!! :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Orka vara blyg :S? Gå fram bara och snacka så kommer hon gilla dig mer! Ge dem inte falska förhoppningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.