Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har frågat på 2 tjejer nånsin :P och några har frågat på mig, aja..dn första jag frågade va i 4:an o va störtkär i henne :wub: o hon svarade efter typ en timme, ja sen efter nån månad sgjorde hon slut fast än vi gjorde massa saker tillsammans, sen mitt i allt gjorde hon slut o sa att jag inte brydde mig om henne :blink: tog ju henne före mig o alla andra varje dag!

 

 

den andra fråga jag på i 6:an, gjorde allt som med förra, men vi började bråka så jag gjorde slut, men sen efter några veckor kom vi på att vi fortfarande hade känslor för varran..så vi blev tillsammans igen,men efter hon flyttade till stockholm och nu är jag kär i en tjej som går i min nya klass, kmr nog vänta på rätt tillfälle hon är RIKTIGT söt o snäll :wub: fast jag vet inte om hon gillar mig,hoppas det. ska försöka ta riktig kontakt med henne i skolan imorrn, hoppas det går bra :D

Redigerat av Bazuuba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel  ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde.

 

Inte våga prata med flickvännerna? :huh: Är man verkligen ett par då? Det lät sjukt konstigt. Om man blir ihop är det pågrund av att man gillar den personen. Då måste man själv våga kunna prata och röra omkring kärleksbiten i hjärnan.

Då behövs inge råd härifrån, då behövs Psykologen nedanför gatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...