Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

I morgon smäller dt.

Tyvär kommer jag inte kunna berätta alla snuskiga detaljer här på fuska, data geeksen kmr bli avis  <_<  :)

 

Om jag fâr säga mitt tror jag inte att man ska vara sâ mallig.

Det finns nâgot som heter självförtroende men man behöver inte malla sig för det.

 

Men hoppats det gâr bra för dig pâ "dejten".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

D e en tjej som ja chattar me på msn å vi har typ videosamtal å hon tycks gilla mig as mkt...Ja tycker att hon är rätt söt å så...

Men problemet e att hon bor i skåna å ja i väster götland...

 

Nån som tycker något om vad jag ska göra??

 

Kan väl ändå besöka henne? Denna vecka hälsar du på henne och nästa vecka då hon är ledig så kommer hon ner till dig. Låter helt fantastiskt. Aja. Good Luck.

 

VizzKazz: Ja. Som sagt. Men jag tycker inte han är alltför mallig. Vem känner sig inte lite mallig första gången man ska träffa en tjej man gillar. Men sedan då man träffar henne blir en annan femma. 'Malligheten' går över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20 Rosor passar nog fint. Fast är hon en typ som gillar blommor? ;)

Annars att du tar det du sa först. Ett inramat foto med dig och tjejen. Man ska ju inte överdriva. Och lite choklad på det.

 

Shacti: Han är nog duktig på att berätta det. Men vad tror du detta ämne går ut på egentligen? Man pratar med andra förstås om kärlek och samlag. Du får gärna berätta om ditt kärleksliv också men annars, håll dig inte i närheten av detta ämne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:unsure: Jag har ett problem...

Jag gillar en tjej i min klass, men tror inte att hon gillar mig på samma sätt.

Vi är bra kompisar, men jag tycker ändå om henne!

Jag vill berätta för henne att jag gillar henne, men är rädd för att få nobben.

Jag är lite utav en romantisk person, och hoppas att hon inte bara tänker på det "yttre".

Men ska jag berätta för henne? och isånnafall hur? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjung en sång... Det bör nog fungera. Springa runt och spela på en Ukulele fungerar nog.

Jag tycker du ska fortsätta vara polare med henne. Men börja lära känna henne mer. Prata om varandras intressen först. Saker ni kanske har gemensamt gör saken mycket lättare. Sedan om du tycker att du fått veta mycket om henne tycker jag du ska charma henne med kanske några brev och göra något mysigt utav det.

Låt fantasin flöda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjung en sång... Det bör nog fungera. Springa runt och spela på en Ukulele fungerar nog.

Jag tycker du ska fortsätta vara polare med henne. Men börja lära känna henne mer. Prata om varandras intressen först. Saker ni kanske har gemensamt gör saken mycket lättare. Sedan om du tycker att du fått veta mycket om henne tycker jag du ska charma henne med kanske några brev och göra något mysigt utav det.

Låt fantasin flöda.

 

Det intressanta är att vi har flera intressen som vi delar:p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A & B menas med?

 

Att han säger att datageeksen kommer bli avundsjuka...det är en generalisering som innefattar alla här på forumet, det var ivarjefall så jag uppfattade det. Jag trodde tråden var till för (precis som du sa) att disskutera det som vanligtvis ligger tabu på...då förstår jag inte varför han ska antyda något och sedan inte berätta nåt.

 

Jag ber om ursäkt, mitt inlägg var onödigt och tillförde inte diskussionen nåt mer än att göra vissa personer här sura.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...