Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det blir ju bara dåligare när man är blyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 I min skola finns det en tjej, hon e lite tjock, fast så sööt ändå!! :wub: :wub: Precis det är inte utsidan som räknas :) Fast vissa e både kurviga och elaka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Det blir ju bara dåligare när man är blyg. 12-13 år är man vanligtvis blyg av sig. Vem är inte det? Man utvecklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) I min skola finns det en tjej, hon e lite tjock, fast så sööt ändå!! :wub: :wub: Men inte hon!! Hon e rätt blyg faktiskt... :wub:Och faktiskt tycker jag det är söt med lite hull..... Redigerat 1 September 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 I somras gjorde jag slut med den, i efterhand sagt, bästa flickorna av dem alla. ><, nu har hon, enligt sin egna styrka, fortfarande känslor för mig och jag har likadana om något mindre för henne. Däremot , har hon gått över till en annan lite äldre killen (som det ser ut och sägs), och jag kanske har börjat tycka om en tjej som jag inte vill tycka om mer och mer. Just nu gör det mig väldigt galen så jag sover 3-4 timmar efter skolan varje dag och har spelat ut Mega Man 1,2,3 på en vecka. Dessutom äter jag fruktansvärt mycket leverpastej, och dricker horribla mängder kaffe. Vart är jag påväg, om inte mot evig sömn. Ibland står jag inte ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Låter som ett allvarligt problem, käre bror. http://www.fuska.se/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon3.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Det blir ju bara dåligare när man är blyg. Jag ger bara tips :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Haha jag e 12 e och e fett blyg :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 I somras gjorde jag slut med den, i efterhand sagt, bästa flickorna av dem alla. ><, nu har hon, enligt sin egna styrka, fortfarande känslor för mig och jag har likadana om något mindre för henne. Däremot , har hon gått över till en annan lite äldre killen (som det ser ut och sägs), och jag kanske har börjat tycka om en tjej som jag inte vill tycka om mer och mer. Just nu gör det mig väldigt galen så jag sover 3-4 timmar efter skolan varje dag och har spelat ut Mega Man 1,2,3 på en vecka. Dessutom äter jag fruktansvärt mycket leverpastej, och dricker horribla mängder kaffe. Vart är jag påväg, om inte mot evig sömn. Ibland står jag inte ut! Vilket Dilemma Slasktratt! :o En 7-dagars guide till dig här... *Anmäl Gevalia för att få ersättning pågrund av beroende på minderåring. *Gå och hämta pengarna på banken. *Ät en banan *Käka en leverpastej macka. *Stämm Scans leverpastej för att du funnit ett ben i pastejen, och få ännu mer pengar. *Gå och hämta pengarna på banken. *Köp en bukett till tjejen du är kär i. *Bjud henne på dyr mat. *Erbjud en Hitman 15% av dina pengar från Scans och Gevalia, för att döda hennes nya kille. *Sörg med henne, klappa henne få henne! Nämen seriöst, f*n vad jobbigt det låter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 guggo er ensamen hest :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) guggo er ensamen hest :( Det stämmer på mej med, men det går på rätt håll :).Fick en kram av den jag gillar i Fredas :). Och hur fasen gör man den där röda hjärtan smilisen..?? Vet inte hur man gör den :( Redigerat 3 September 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Skriv : wub : fast ta bort mellanrummen Redigerat 3 September 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.