shacti Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 läger är perfekt..."fråga" funkar bara i filmer (eller så är jag ett undantag). sen är nog mitt bästa tips att inte verka överdrivet intresserad och var dig själv, ifall du måste ljuga spricker det bara senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Och för gad sake ;P Fråga ingte changsen ! Att ble nobbad när man frågar e de värsta som finns :P De e bättre och visa att du gillar den o kanske fråga om den e intresserad av dej ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 ta chansen, man har inget och förlora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Jag tog chansen, Och lyckades :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 allt jag behöver hjälp just nu är att glömma en tjej... :D det var nämligen att viu var ihop för ett tag sen och senare gjorde hon slut men till saken nu då :P nu är det så att jag fortfarande känslor för henne och förmodligen så har hon inte till mig och jag försöker glömma henne men det är inte så lätt visserligen fick jag hjälp på traven med det att vi nu inte går i samma klass men vi träffas ändå varje dag eftersom vi går i samma skola... detta är alltså ett strot problem :rolleyes: är det någon som har varit i samma plats som jag är nu och på något sätt tagit sig ur den.. i så fall säg något som förenklar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Ja du får väll visa för henne att du har känslor för henne fortfarande antar jag. Kör hårt :D Iallfall..Alla ni som vill försöka få ihop det med nån. Bjud ut henne, bio brukar vara väldigt uppskattat. Annars e ju läger med övernattningar nått alldeles extra. Alla blir så mycket trevligare och mer inbjudande på nått sätt :P . Nåja dom flesta av er e nog fortfarande för små, men annars e ju läger och att ligga och mysa i en säng underbart :wub: Och för alla er som trodde att jag menade sex med det jag sa. Ni har fel. Att bara mysa,kramas o ligga o snacka de e underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Aha :lol: Skåningen, du vet verkligen vad du pratar om ^.^ Men shacti & Apocas inlägg var mycket bra och är otroligt något ni måste ta lärdom för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 ta chansen, man har inget och förlora Ursäkta har man inget att förlora ? Man har allt att förlora ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Hennes kompis som också e rätt snygg som jag var kär i förut fråga på mig idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 ta chansen, man har inget och förlora Sånt ska man ju inte tänka... Man förlorar ju ingeting, dock bara känslan att vara kär och man känner sig som ett vrak. Men vem vet? Du må kanske ha 25% chans att få henne/honom eller 50%. Konsekvenser är vad som måste tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Jo jag vet ! ´Jag visar alltid vad jag tkr men man ska inte göra det om man itne vet priset i kärleken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 ta chansen, man har inget och förlora nej, om man frågar och får ett nej, så är det ju tråkigt, men det kommer fler chanser, fårgar man och får ett ja, så är det värt allt guld i världen. frågar man aldrig så lär man aldrig få ett ja. ni som inte hittar någon bra tjej/kille kan åka med mej på språk resa, där händer det grejer vill jag lova :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.