Megaklumpen Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 k men en av mina kompisar va ihop me en av dem(den som jag tycker e snyggast) å hon gjorde slut me honom men jag tror fortfarande han har känslor för henne jag vet inte vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jaja. jag går på lågstadiet. i 3:an. jag är kanske lite för liten för att vara här? Din morfar verkar vara riktigt smart,bra ordsprak och allt ,har du en tjej? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Kommer inte hiåg att jag ens kunde tänka i dessa banor när jag gick i trean...? Men alla är väl välkommna ? :) Ooo... mitt enda mvg-ämne.... Jag funderar allvarligt på att testa: "Tror du på kärlek vid första ögonkast, eller ska jag gå förbi igen?", för att se om den fungerar....Vad tror ni? En eller två örfilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag skulle tippa på ungefär femton örfilar och en pungspark Claudia :). Sånna raggningsrepliker funkar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Hahahahah!! Så du tipsar om suspensoar? :D Ett måste om man ska ragga.... ;) Du vet aldrig vem som har stålhätta på skorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 hahaha precis nessen å claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 puss puss! orka tillgjorda repliker! säg något bra som du kommer på själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Jag säger till ALLA snygga tjejer jag ser. Hej bejb . O sen så presis när de går förbi Pushej ! :P Inga örfilar hitils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Ja men de funkar jalla fall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 puss puss! orka tillgjorda repliker! säg något bra som du kommer på själv Mjo, man ska säga saker som passar bra för just det tillfället, sånt som faller in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Säg precis vad du känner för henne. Visa dina känslor och var en mjukis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.