KazeN Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 Jag vet vad Nintendo gallery och så. Men jag undrar om man får behålla sina troféer från första omgången till andra omgången (Då Nintendo Gallery redan från början är öppet och man börjar med Deluxe picto box). Alltså: Behåller man allt i nintendo gallery man gjorde första rundan till andra rundan? Det är nämligen så att jag har missat ett par som man bara kan ta vid vissa tillfällen. Jag vill inte se någon skriva "Jag vet inte" :mellow:.
Gun Guy Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 skulle villja hjälpa dig men jag fusk strejkar tyvär.
KazeN Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Skrivet 9 September 2005 Vad menar du med fusk-strejkar? Jag vill ha ett svar på min fråga och inget annat! Om fusk-strejkar betyder att du inte kan hjälpa behöver du inte skriva något <_<.
Gun Guy Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 Fusk-sterjk betyder att jag inte hjälper någon fören jag får hjälp själv. Men med tanke på att du inte har det spelet kan jag hjälpa dig ändå. Fast med nintendo gallery fattar jag inte alls. Vad kan man göra som medlem där? Kan man spara foton?
KazeN Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Skrivet 9 September 2005 Nej, alltså, du tar foton på karaktärer i spelet och sedan visar man det för en snubbe i Nintendo Gallery. Han i sig gör en skulptur av bilderna på personen man tagit ett fotografi på. När man klarat spelet en gång frågar dom om man vill köra det igen på samma fil typ, om man säger ja så är Nintendo Gallery öppnat från början och man får börja med deluxe pictobox. Jag undrar om man även får behålla sina skulturer från sin förra omgång. Nu vill jag ha ett svar. :mellow:
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 Ja, alla skulpturer sparas!
Rekommendera inlägg