CodeName Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nej, det är fel. Man ska inte följa den färgade linjen utan det är den linjen man har gått. Jo men det som lyser svagt och lite suddigt blått ska Tidus följa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nej, det är fel. Man ska inte följa den färgade linjen utan det är den linjen man har gått. Va f*n snackar du om??? Man behöver ju inte följa nån speciel linje man går dit man själv vill gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 det e lugnt för jag har ändå klarat spelet till 90% några små saker kvar bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Jag har klarat hela spelet men när eftertexterna har rullat förbi står det bara ~The End~ och sen startade jag om spelet men det blev inget New Game +.... varför inte?? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Sphere levels andvänds bara när man ska gå på sphere grid och inget annat!!! Man kan inte säga att man har någon fast level! ps högst i taget är 99 :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jag har klarat hela spelet men när eftertexterna har rullat förbi står det bara ~The End~ och sen startade jag om spelet men det blev inget New Game +.... varför inte?? :angry: Det finns inget "New Game +" i FFX. Du måste ha blandat ihop det med FFX-2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg