Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Men hur ser i alla fall MR Game & Watch från SSBM ut då? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 http://images.google.se/images?q=tbn:m2Dqn...meandwatch1.jpg varsegod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag har 2 Game&Watch spel. Det var min pappas när han var liten. De heter Donkey Kong och det andra mins jag inte, man ska iallafall komma över en bro in i ett slott. Jag har spelat de ett par gånger men nu är baterierna slut! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag har 2 Game&Watch spel. Det var min pappas när han var liten. De heter Donkey Kong och det andra mins jag inte, man ska iallafall komma över en bro in i ett slott. Jag har spelat de ett par gånger men nu är baterierna slut! :cry: Varför sätter du inte på nya då? Och är det kanske Zelda? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Ja, jag ska köpa nya batterier men hittar dem nästan ingenstans! Och det är inte Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ok min mr game and watch behöver kinesiska batterier :( min pappa köpte 12 batterier jag slösade alla bara spela dyngnet runt för det var ett bra spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 mr.g&w kan man ochså vara i super smach broos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Tycker spelen är tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) Har aldrig spelat dom :( Redigerat 21 Februari 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag har aldrig heller spelat dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Dom går nog inte att köpa längre. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg