yoZhi Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ibland e d god mat (speciellt kyckling) och ibland dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vi har smarrig mat som f*n....Speciellt potatisbullarna med lingonsylt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 vi har ganska god mat i min skola, men inte är det är fisk. annars är maten helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 vår mat så äklit :1_ke: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vår mat är aldrig god! Alla får god mat utom vi, Om vi får en god mat så lägger dom alltid på någon fyllning så det blir äckligt igen! Den godaste maten vi får är Wraps och Pizza! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 i min skola så är pizzerna som stora 4kantiga stenar som inte går att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Min skola har bra mat ibland och ibland äcklig mat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 vårt plugg har skitgod mat =D Samma här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ibland bra ibland dålit.... stekt poöööh de för äklit att säga de......men spamums me köttmums e gott....förstår ni???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag äter bara när det är kyckling, pan pizza eller ravioli :oops: annars så tar jag en smör gås (haha fattar ni en gås gjord av smör!!!) :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 våran mat e blä dricker mer än va jag äter i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 i min skola så är pizzerna som stora 4kantiga stenar som inte går att äta. Är det billys pizza eller? :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.