Gryphon Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 jag fattar inte hur fungerar pictochat måste det vara en viss räckvidd man skickar genom kostar det pengar?... typ HJÄLP :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 ja, det måste vara en speciell räckvidd, om det är ett bra område osv kan det nå till 30 m avstånd. det kostar inte pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 vadå bara 30 m om man är innomhus är det 50 utomhus är det 200 det är ganska lätta att chatta med någon på en motorväg (med många bilar) så kommer du säkert kunna chatta (se bara till så att ni inte kör åt varannat håll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 aha jag trodde det fungerade över hela värden :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 det kommer säkert snart göra det med wi-fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 23 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Vad är Wi-Fi? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 En station där man kan ansluta sitt ds GRATIS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0113 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 vad då med datorn eller kan man bra sitta vart som helst och chata!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Pictochat är bra som det är så det blir inget online Pictochat men det kanske kommer ett "gemigdinapengar" online chatt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Wi-fi, Jedi Knight... Wi-fi... Så vitt jag vet kommer det även att påverka Pictochat, men då hoppas jag för guds skull att det blir fler Chat Rooms... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Såvitt jag vet så kommer Nintendo inte använda Pictochat till Wi-Fi... Chattrummen blir fulla >_<. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) sorry men det blir inget pictochatt over hela världen dom skrev det på nintendo.com eller någon nintendos hem sida Redigerat 4 Oktober 2005 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg