Mikael Skrivet 11 September 2005 Rapport Skrivet 11 September 2005 (redigerat) Finns det någon sida på nätet där det står var alla blåa mynt i Super Mario Sunshine finns? Förresten, jag lägger in den här frågan här också (Från "Super Mario Sunshine"-tråden). I Sirena Beach finns det ju ett stort hus, om man går in i det och kollar till höger finns det en röd trekant som man ska spruta vatten på, så att man får ett blått mynt. Problemet är att jag inte ser var det blåa myntet hamnar, någon som vet? Redigerat 11 September 2005 av Mikael
KazeN Skrivet 11 September 2005 Rapport Skrivet 11 September 2005 Det finns faktiskt en svensk guide till Super Mario Sunshine på www.gamefaqs.com. Leta bara upp spelet så hittar du guiden lätt. När det gäller trianglarna i Sirena beach så brukar det oftast vara våningen över/under dom blåa pengarna kommer fram.
Mikael Skrivet 11 September 2005 Författare Rapport Skrivet 11 September 2005 Det finns faktiskt en svensk guide till Super Mario Sunshine på www.gamefaqs.com. Leta bara upp spelet så hittar du guiden lätt. Okej, tack. När det gäller trianglarna i Sirena beach så brukar det oftast vara våningen över/under dom blåa pengarna kommer fram. Jag har letat, men jag hittar inte, sedan gäller det ju att vara snabb också.
Gäst The heroin Skrivet 11 September 2005 Rapport Skrivet 11 September 2005 Jaa, testa på alla tre våningarna (om trianglerna finns på några av dom) Det är lättare att hoppa ner en våning än att ta sig upp en våning.
neXo Skrivet 12 September 2005 Rapport Skrivet 12 September 2005 (redigerat) Har du testat www.gamecube.com elr på www.fuska.se Redigerat 12 September 2005 av Celebi
Mikael Skrivet 12 September 2005 Författare Rapport Skrivet 12 September 2005 Har du testat www.gamecube.com elr på www.fuska.se Om du inte är blind så kan du se att någon redan postat en lösning.
Rekommendera inlägg