0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 TIll GC har Atari gjort Beyblade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Men är det nån som vet var man kan hitta ett Atari spel som heter Nerf Aren Balst som det handlar om att man är i en laser hall, Jag kan inte hitta det i Ataris lista med spel men jag vet att det finns för jag har ett demo av det och det finns också i Fuska.se fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 när man spelar enter the matrix så visar dem företag och sånt och dem säger atari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Som jag sa ovan, atari har ju bara lagt ner utvecklingen av konsoller men medverkar i många nya spel som görs. Som chain sa (inte för att JAG kan bekräfta det men) så har ju Atari blivit uppköpta av Infogrames.. Fast jag tror att ataris Logo är med på spelem iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Till gba har Atari gjort legacy of goku 2 och dragonball taiketsu! dom spelen äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men jag har ett spel till pc som atari har gjort tror det heter nerf arena blast eller något liknande det är asgrymt kolla på denna länk så ser ni ett bra spel http://images.amazon.com/images/P/B00004VXAK.01.LZZZZZZZ.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 men jag har ett spel till pc som atari har gjort tror det heter nerf arena blast eller något liknande det är asgrymt kolla på denna länk så ser ni ett bra spel http://images.amazon.com/images/P/B00004VXAK.01.LZZZZZZZ.jpg det har min brosas kompis på demo till data det är as sköj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 vart köper man det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tror att jag har en sån men det var ett tag sen jag spelade på den. Jag ska nog ta ner den och spela lite i veckan :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 vart köper man det tror inte det går att köpa längre men demot finns att ladda hem P.S. jag har det på demo askul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Heehe.. Atari slutade tillverkningen av konsoller för ett ganska rejält antal år sedan.. Vet inte hur länge dom bara gjort sepl men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vart köper man det tror inte det går att köpa längre men demot finns att ladda hem P.S. jag har det på demo askul Jag har också Nerf Arena Blast till demo men jag vill ha det riktiga! Men vet nån var man får tag i det? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg