Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Hejsan! Jag undrar varför det laggar så mkt på denna sidan <_< Liksom ibland bara sidan ejn öppnas så får man vänta typ i 10min på att sidan ska komam fram och så... Och skyll inte på min data för den ahr nästan de senaste sakerna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 "Liksom ibland bara sidan ejn öppnas så får man vänta typ i 10min på att sidan ska komam fram och så..." Efter 60 sekunder kör den automatiskt en black out... Och fuska.se's server verkar inte vara den stabilaste som finns om jag ska vara ärlig :/ Den läggs ganska ofta ner... Ändå hör man om alla uppgraderingar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 vad är det fuskas server kör under egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Jag måste hålla med Johan3043, ibland så går det inte att komma in på forumen, j-vligt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 ibland är det så för mig också men då är datan varm körd annars har jag inga problem men jag kan hålla med att det ka vara segt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 jag ahr en uråldrig dator men ändå klarar den mycket och sidan laddar upp på höggst 10 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Verkar även som internet går ner ibland, b.la. igår och därav går det inte att komma åt sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 vart står fuskas server egentligen? admins garderob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 vart står fuskas server egentligen? admins garderob? Inte hemma hos Crona iaf.Så mycket vet jag. Men han har den på ett webhotel... Vilket har jag ingen aning om :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Kan alltid gå in på sidan, aldrig probbs +.+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Står i port80s serverhall i sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Det är väl ite admins fel att sidan lagar,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.