ceco Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 hej jag ska göra mitt projekt arbete , och då behöver jag lite hjälp är det någon som vet vart man kan hitta bra information om rymdmat , skriv till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 google såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Det är väll bara och fråga nån astrounaut <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Det var svårt... Men antingen att du söker på Google med titeln; Space Trip eller något som har med NASA att göra. Men att äta i Rymden har man ju tandkräm och jordnötsmör på tub. Mums ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Gorby's Köttpiråger Original. Tittar du inte på TV, människa? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Gorby's Köttpiråger Original. Tittar du inte på TV, människa? :huh: Blacklisted. <_< Orsak, kommentar stealer. Skulle precis säga samma sak :angry: Det har kallfrusen mat i rymden där de tillsätter vatten så går det att äta. Hällst inte något rinnande som soppa då det flyger iväg och sätter sig i öronen på kaptenen så han inte hör radion och krachar på Mars och upptäcker liv som dem sedan tar med sig hem och gör vetenskapligt genombrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Men det är väl bra? Förutom att noshörningar börjar få vingar med kulsprutor på tänderna och har en stor j*vla blöja där bak så är väl allt ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Aehrm, gött med mannagrynsgröt över låren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Jag vet... Ett dumt svar men det äter dom mäst :D Tror att ni kommer kalla mig idiot och din lilla skit unge bara för att jag är 10 och säger det men jag är astronomi intresserad så jag vet.. Det är choklad det är typiskt att äta :D :D :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 de äter frystorkad mat.... de tillsätter vatten och så har de maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 man kan väl äta vad som helst e det nått fel kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 att det flyger om kring ? om man öppnar en burk ärtsoppa så kommer den flyga inväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.