nisen_cool Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 min var kopps för den var som en komedi film på svens tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Kill bill och en vampyrs bekänelse med brad pitt,tom cruise,kirsten dunst mfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Forrest gump och Snuten i hollywood1,2,3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Så som i himmelen Den gröna milen The butterfly effect Donnie darko Zozo SW- A new hope Stewie Griffin - the untold story Team america ( lol ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vintervila__ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ondskan - Helt fantastisk film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Det många som jag tycker är bra, men det är svårt att utseé vilken som är den bästa som jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 En av dom bästa jag har set är Konungens återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Den Nakna Pistolen 1 och 2 och Mina jag och Irene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Fantomen På Operan (Musikalen som känns som verklighet) Ondskan (Råttan!) Spirited Away (Miyazaki!) Ray (Ray Charles!) Sw IV-VI (Gamla klassiker) Sagan Om Ringen (Första bäst) Liftarens Guide Till Galaxen (Bättre som bok) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 vet inte men filmer som snuten i hollywood o badboys är sköna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag tycker om Taxi-filmerna. Fransk film. Jag som bil-nörd tycker om sådana filmer, ni vet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) * Världarnas Krig * Signs * Braveheart * Gladiator * Nyckeln till Frihet * Matrix * Den Siste Samurajen * Saving Private Ryan * Enemy at the Gates Redigerat 22 Januari 2006 av Hewitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.