Nyllet Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 (redigerat) Mina favoriter är nog dessa: Friday Next Friday Friday After Next Ice Cube är bäst :D Samt The Lost Battalion Redigerat 29 Oktober 2005 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Nu kom jag på vad den heter The Trumans Show :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag har massa bra filmer som: Big Fish, The shining, Den galne profesorn, Spirited away, Kopps och så har jag sett : Den galne proffesorn 2, Det levande slottet, Kalle och choklad-fabriken och svambob-fyrkants lång film. Det är några av dom bästa filmerna jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king_nilsson Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet? min är Blade 2 :evil: är det igentligen filmen som är bra? jag tycker mer att filmen hänger på vilcken regissör som är bra, även en regissör har sina dåliga dagar, men det är trots allt dom som bestämmer på pricken hur filmen ska vara filmad. och i det läget har jag en favo regissör Quentin tarantino, har har dom absolut bästa dialogerna och dom bästa kameravinklarna dom bästa handlingarna. kan ju je några exempel för att övertyga, Pulp Fiction, Kill bill vol1, Kill bill vol2, De hänsynslösa, jackie brown, Dust till Dawn. kan inte komma på nån av dom filmerna som är dåliga, alla är perfekta, och han är ett geni på att skriva manus. Min nörd het innom film finns pga att jag går 3dje året på film -linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet? min är Blade 2 :evil: Nej? du kan inte ens förstå att nördhet är ett ord. Du går inte på någon linje, du går inte i gymnaiset, du är bara en liten pojk som tror du kan nåt om film, och by the way: Finns inget som ens heter film-linjen på gymnaiset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Gillar ju filmen Grind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 The green mile e nog den bästa jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Forrest Gump e den bästa filmen som någonsin gjorts och jag tvivlar på att de någonsin kommer göras en bättre film det kommer säkert göras bättre, den är bra men jag gillar I,Robot och Pirates of the caribbean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 I Robot är ganska bra. Men alla Disney-filmer äger hårt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Håller med Salzalada!Men starwars är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Är väl typ Air Force One eller nån annan. Men jag kan inte bärga mig tills Da Vinci Koden kommer på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 forest gump som allvarlig film, har in inte sett den så har ni inte sätt den bästa film som gjorts, annars Napoleon Dynamite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.