Hoppa till innehåll

Idol 2005

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skillnaden på personer med musikalisk kvalité och sånna som är tondöva är helt sanslös. Det är kul. Speciellt half-china-boy som går in och sjunger Baladalidila (Stava?), hoppar runt lite på golvet och säger att breakdance är hans livsstil. Sen finns det dom som är jävligt duktiga, som får sin dröm uppfylld. Det är fräckt, trots det är Darin inte riktigt bra ;)

Jag ska nog oxå vara med nångång, men jag ska bara göra bra TV utav det. Visst kan jag sjunga, men jag ska tacka Nej till alla erbjudande inom popvärlden.

Baladali snubben va så j*vla het ju ! Särskilt när han tar lite av juryns vatten o sen rapar han efter :P Åsså sjunger han så baladali prylen sen säger han : Ska jag ta andra versen ? Så sjunger han EXAKT samma sak ! :P Åsså skikar de hem han åsså säger han Men snälla bara en gång till ! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade ingen aning om att Mellanmjölk kunde sjunga :blink:

Men jag vet i alla fall att du kan dansa. :P

Jag hejar på Caroline(Från Norrland)! Hon är en sådan skit skön sångröst! Hejar på henne!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mikael: Give me one reason why I should. Better luck next time.

Rowyn: Haha, visst.. Eftersom jag spelar en del (Elbas, trumpet, trombon), så lär man sig att hitta gehör och så vidare.. Sen hur vältränad min röst är, jo, det är en annan historia.

Men jag vill vara med nångång för att göra bra TV. "Du har gått vidare, vi ses i Sthlm".. "Nej, jag vill inte. Låt håret växa ut lite, hejdå".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Norrlands tjejen ägde ju!!! f*n va bra om hon blir nästa idol...!!! YEEE!!! Norrland = PWNAGE!!! :) men asså jag har inte renar och går runt med lapp kläder som hon typ.. men ändå Norrland = Pwnland!!! :P

Tre utropstecken är nästan för mycket, och du upprepade proceduren 3 ggr.

/NesseN

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...