Hoppa till innehåll

Idol 2005

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tycker att idol är bra... men bara uttagningarna. idol juryn är bara ärliga. Har man så dålig självinsikt så att man tror att man kan vinna när man är 35+, och absolut inte kan sjunga så får man skylla sig själv. Är man med i leken så får man leken tåla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Norrlands tjejen ägde ju!!! f*n va bra om hon blir nästa idol...!!! YEEE!!! Norrland = PWNAGE!!! :) men asså jag har inte renar och går runt med lapp kläder som hon typ.. men ändå Norrland = Pwnland!!! :P

Tre utropstecken är nästan för mycket, och du upprepade proceduren 3 ggr.

/NesseN

synd att hon åkte ut ikväll bara...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mikael & Mellanmjölk... Släpp det där nu. Mellanmjölk får väl vad fasen tycka om att han sjunger bra. Får heja på honom nästa år om han skulle komma med. ^.^'

Och jag får väl för fasen tro att han snackar dynga?

Säger man att man kan sjunga, så kan han väl lägga in ett klipp där man får höra?

Och nu när han inte vill det, så tycker jag att han inte ska säga "Tro mig." och dylikt.

Redigerat av Mikael
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja... Du får isåfall säga till när du anmäler dig till Idol nästa år, Mellanmjölk. Då blir det att dekorera några flaggor och ölhjälm måste väl självklart också fixas då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Satsar inte i musikvärlden,tänker mer på serievärlden.....

Killen som sjöng Balala......nåt var ju asbra,men har ni inte sätt den killen som bara skrek och sen stoppade i 3 sekunder och började igen?Det var kul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...