Hoppa till innehåll

Gravid Tonårssims

Fanzzan

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...

Jag har hämtat jättemånga saker från thesimsresource, o de har funkat i spelet, bara man kopierar filerna till mappen downloads i mina dokument/EA Games/The sims 2. Men nu har de som har den sidan låst de flesta av nerladdningarna, trist.

Gå in på denna länken istället om ni vill hitta sidor som har studentliv kompatibla objekt och andra saker. http://www.thesimsurfer.com/UniversityCompatible.htm :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte heller lägga in dom sakerna som är från den sidan..

Har du lyckats än så fall hur gjorde du?? skulle vilja ha både frisyrerna och kläderna då de var jätte fina..

mvh tessan

tack på förhand

Hej!! Jag fick ett mejl av hon som har gjort alla kläderna m.m

Kan skicka det till dig:

Så här gör du: Ladda ner det du vill ha(glöm inte eventuell mesh som du också behöver) och spara zipfilen på ditt skrivbord-alltså inte i downloads!

Öppna zipfilen som du har sparat på skrivbordet,flytta alla filer(utom readme filen) till Mina dokument/ EA games/Sims2/Downloads

Hur du flyttar packagefilerna i zipfilen går att göra på flera sätt:

1.Markera filerna som ska flyttas,genom attklicka på dom(de blir mörkare) och gå till sidomenyn,klicka flytta den här filen & välj vart de ska(downloads)

2.Om du har Xp kan du öppna din downloads mapp & samtidigt har du zipfilen öppnad(sida vid sida).Sen kan du markera packagefilen & helt enkelt dra den över till downloads.

3.Högerklicka på zip filen & välj Extrahera alla.En ruta kommer upp där du kan skriva in vart filerna ska.

Jag brukar öppna zipfilen på mitt skrivbord,genom att dubbelklicka på den & sen väljer jag metod nr 1.

- Jag förstod inte riktigt, men du kanske gör det? Kram på dej! //Fanny

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...