spook Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Upp till 7an var det :cool: sen blev det allt segare. Gymnasiet tycker jag var segt och tråkigt på lektionerna. Speciellt FysikB haha fick kämpa för att få IG, nån som vart sämre? :lol: Att vara arbetslös nu är också segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 en riktig gamling bland oss ungdomar då alltså :P Jag har precis börjat 1an och tycker väll att det är hyfsat kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Musiken är tåkig man får ont i huvet av att alla spelar så högt när dom inte ska spela så jag har typ fått tinitus <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Idrott skulle ma kunna leva utan Ma, NO och eng = sk*t kul! går i 7:an föresten I vår klass är alla jätte duktiga på matte... matte proven kommer farande som försenings lappar!(ganska fort med andra ord :D ) Redigerat 26 Oktober 2005 av Tikal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag går i 3 och hatar skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 ja de finns huliganer..som alltid förstör för som som försöker ha lite kul på rasten. min kompis fick en vatten balong i ryggen när han spela pingis men de va inte mening att dom skulle träffa han.. han gick och slog ner han sen lol ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Det enda som är dåligt på skolan är att vi har huliganer. De springer runt och förstör det första de ser. Alltså... De kan faktiskt inte använda deras hjärnceller och kunna arbeta med dem. Det är helt omöjligt för dem. Många snusar, röker eller försöker göra något av de bådadera. Och framförallt att det är 7:or som håller på med sånt skit! Inte ens vi 9:or skulle vara så dumma att göra så. >.<' Hmm de flesta i min klass snusar och röker och allt möjligt och jag går i nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tycker det är ganska kul på gympan ! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Går i 9:an. Måste plugga, Plugga och plugga! ^_^ Förlåt för dubbelklickning :( Redigerat 3 November 2005 av Legolas95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag gillar inte skolan, hade klarat mig utan den <_< Hade du inte haft skolan hade du inte kunnat skriva det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 jag gillar skolan iböand...nu längtar jag faktiskt till skolan...fast inte efter lektionerna..;) men jag har faktiskt ganska kul i skolan... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 (redigerat) Skolan e trååååkiiiig! Dom enda roliga lektionerna e gympa å bild. Fast gympan kan bli jobbig ibland,vår gympalärare e ganska hård :P Fast det e kul på rasterna med polarna.. kafeterian..Mmm kokosbollaR! :D Redigerat 30 November 2005 av Link127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.