epaaj Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Hur funkar det här med att surfa med en psp? Är det bara att köpa en psp, starta den och koppla upp sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Har oxå undrat :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Har oxå undrat :huh: Jag tror att man ska ha version 2,0,efter det kan man surfa. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 om man har version 2.00 så kan man surfa på nätet. måste dock ha trådlöst nätverk vad jag förstått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Måste man ha trådlöst nätverk hemma? Jag fick för mig att man kunde surfa från vart man ville :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Måste man ha trådlöst nätverk hemma? Jag fick för mig att man kunde surfa från vart man ville :/ Viste jag inte.Back to topic. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Vad visste du inte? Det du citerade är en fråga och inget påstående. Kan du inte svara så skriv inget alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 ja, vad jag vet är det så. du kan ju testa i alla fall, tänk bara på att ha på wlan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Du måste ha en trådlös router(trådlöst nätverk) eller om nån av dina grannar har det.. Brukar finnas i stora städer lite här och där..(det finns en karta var det finns i de största städerna..Jag länkar den om jag hittar..) För vissa trådlösa routrar behöver man en WEP key för att ansluta.. Dock så är det olagligt att ansluta genom någon annans nätverk. Finns en guide för detta också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 ja om man vill vara fräck, så kan man ju sätta sig utanför grannens fönster ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 ja om man vill vara fräck, så kan man ju sätta sig utanför grannens fönster ;) Har grannen ingen WEP key är han dum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Förmodligen går det ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg