Kamikazee Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Jag böver hjälp på Zelda: Majoras Mask jag är i stonw temple..... jag undar hur dödar man bossen? :huh: 2 och jag undar måste man ha alla 20 masker ? för att klara spelet`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Menar du ¨snow¨temple ir? Man behöver inte alla för att klara ut spelet, men om du vill ha alla hjärtbitar och sånt måste du ha alla masker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Visst är det ormarna eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 det är tjuren i snowhead temple, du ska ha goron mask på dig o rulla tills du får taggar och sen hinna ikapp honom o träffa han me taggarna tills han dör (ps han kommer att göra andra attacker som att vända på sig o kasta nån sorts blixt som du ska gå åt sidan för att undvika, kasta bomber o så kommer tappar att falla ner när han e döende) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 eller så kan du bara stå vid dörren och sjuta eldpilar på honnom!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 jag brukar rulla åt motsatt håll som tjuren springer och det funkar ganska bra för mig :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Eller är han inte i Stown tempel? Han skrev ju Stonw. Det verkar vara Stown tempel Men vvilket tempel är du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Nej nej inte snow tempel det är med en 2 stora ormar sen har jag en mask som jag blir stor jag fattar inte hur man dödar den näst sisat bossen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Man behöver visst alla masker för att klara spelet! Jag har alla i alla fall hade det inte varit för dom skulle jag inte klarat spelet. Men om du menar bossmaskarana är dom viktigast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Man behöver visst alla masker för att klara spelet! Jag har alla i alla fall hade det inte varit för dom skulle jag inte klarat spelet. Men om du menar bossmaskarana är dom viktigast. Om man vill klara allt till 100% och hitta allt, ja. Men om man bara vill klara sista bossen behöver man inte alla masker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 1. Man kan ha 24 masker 2. Ta detta i N64 Zelda forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg