Garone Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) Ja o Reaper (forte333) Hade tenkt starta en klan (Guardians of runescape) Folk som har 60+ i en combat skill for joina (inklusive combat lvl) Hemsida kommer senare DETTA ÄR INGEN NOOB CLAN Redigerat 14 September 2005 av Sakru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 jag vill joina.. min combat är 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 du e ju redan vice.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aftereight Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 du e ju redan vice.... 60? o.O synd jag är 52 :/ men skulle vilja joina.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 jag e i lvl43 fast jag ahr rune armors och sont.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 hmm... tror vi sänker kraven till 50 de e inte så många som kan va me annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 orka men jag e med,med min 67 gubbe som heter karha och forte 50k fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag vill joina! combat lvl 50 är jag i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 asso ja pallar inte ha klan jäveln forte o zonix for ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 jaha va sjyst du e då... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag kan vara ledare med er ochså jag kan fixa sida och forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Ska vi legga ner klanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.