Lon Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 spelar ni nått instrument? jag spelar el-gitarr på torsdagar =) bara för att jag spelar det så tro inte att jag är nån som älskar hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 typ bara på musiken i skolan i så fall :D just nu spelar vi gitarr och jag suger värkligen så du som spelar el-gitarr har du något bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag spela tvärfjöjt på torsdagar men bara för det gillar jag inte annan sorts musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ja lärde mejj spela ukulele i skolan...för er som itte vet va de e, så ska ja säja er att de e de instrumenet som hawaii e känt för, men de kommer från portugal. typ som en gitarr, fast mindre å me fyra strängar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har spelat piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 spelar piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 spelar piano man kan spela tuba hehe och gitar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag ska(eller vill) börja spela bas, det är tufft, annars vill jag börja spela säckpipa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag ska(eller vill) börja spela bas, det är tufft, annars vill jag börja spela säckpipa kontra bas eller el-bas???,sjävl ska jag börja spela saxofon och står i kö till att spela det instrument jag är bäst på nämligen piano...sen keybord sen synt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag spelar inget instrumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ukulele låter skönt. Själv spelar jag mest gitarr om jag ska spela nåt instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag ville börja att spela key-board för att jag är ganska bra på det just nu jag kan nästan spela füre elise tror jag att den heter och en är skit svår fast jag klarar den nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.