incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Für Elise är ju aslätt att spela på synth eller keyboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Instämmer. Har liksom testat båda. Spelade Keyboard ett antal år fast till slut fanns det inget mer att lära sig så jag bytte till piano. Ska ta grade 3 nån gång runt maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Für Elise är ju aslätt att spela på synth eller keyboard. så du kan det med 2 händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag kan spela bas, el-gitarr och trummer jag har gort ett eget band med mig själv Fredrik gitarrist Robin basist Jocke sång Hanes trummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag spelar inget instrument men ska kanske börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag hatar att sjunga å spela det är löjlit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag spelar Gitarr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Spelar Akustisk gitarr och El gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag spelar piano. och förstås... musiken i skolan, som suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 ja spelar trumpet :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 typ bara på musiken i skolan i så fall :D just nu spelar vi gitarr och jag suger värkligen så du som spelar el-gitarr har du något bra tips? nej jag har ju inte det,men övning ger färdighet :D och son-goten,om du tycker det så behöver du inte skriva i Film och musik :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 musik suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.