Gäst X-Star Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 "]musik suger Samma tycker jag gäller dig som för son-goten du behöver inte vara här om du inte gillar musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag spelar key board, men lirar på piano. Men det är ju inte någon större skillnad... Jag spelar Für Elise med två händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag menar musik i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Bloko: Ja, klart jag kan de med 2 händer. Man är väl fingerfärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag spelar Piano varje Torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 "]musik suger Samma tycker jag gäller dig som för son-goten du behöver inte vara här om du inte gillar musik! ni gillar visst musik,vad vore supermario utan sin blippande musik? :mrgreen: det finns musik til nästan alla spel och ni gillar säkert nån låt--..-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Bloko: Ja, klart jag kan de med 2 händer. Man är väl fingerfärdig. k ville bara veta för vår musik lärare kan inte spela den fast jag kan den snart började för ca 2 veckor sen och kan den snart :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag spelar bass.älskar hård rock :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 vill spela el-gitarr eller trummor :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 nej jag är inte så musikalisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Spelar piano! Men mitt och mina kompisars band spelar jag synth! Vi håller på att spela offspring. Och våran lärare till bandet heter Ilmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag spelar gittar min lärare heter peter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.