miniman Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 mitt problem är när jag startar deamontools och så ska det komma upp en icon längst ner i högra hörnet det är i gång men inget kommer fram iconen är dold hur ska jag få den att komma upp där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Om du får igång programmet så ska du kunna gå in i inställningar tror jag och välja att du vill DT ska lägga sig i nedre högra hörnet i stället för på listen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Vad är Deamon tool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 program som emulerar en cd läsare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 16 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 tack men det är löst nu tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.