💬
Logga in
Fuska.se

Handkontrollen Till Nintendo Revolution.

120 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Ni spelar ju inte med alla knappar fattar ni väl?

Men den är ju ganska ful men vi kan ju inte hindra dom att göra det =(

31 Jan 2006
Nivå 7 · Fuskare

Men klaga kan man ju alltid göra, och det verkar vara det enda ni har fått gjort här. Personligen tycker jag det är intressant att nintendo försöker med nåt nytt. och även om det leder tillderas undergång kommer någon annan att försöka igen, ända tills folk inser att det är f*n så mycket coolare med en sån kontroll än den gamla vanliga tråkiga som dom andra kommer med. att kalla mer kraft och tjusigare grafik för utveckling är att missbruka ordet.

1 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fyfan!! Den e värre än ps3's handkontroller :ph34r:

hur ser ps3 kontrollerna ut då????????
12 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fyfan!! Den e värre än ps3's handkontroller :ph34r:

Kyle:katarn länkade ju bild på PS3 kontrollerna ;)

Jag troratt dom kommer att lyckas med kontrollerna iaf.

14 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

Enligt ign trodde dom att det skulle bli billigare spel eftersom revolution inte ska stöda HDTV så det kommer inte bli lika dyrt att tillverka spelen..

15 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

Det är ju alltid nåt att hoppas på...vad många inte inser är att ett spel med fotorealistisk grafik (sån som ps3:an påstås ha) skulle ta flera år att utveckla...

27 Feb 2006

Dom verkar vara ganska bra.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den ser ganska bra ut.

1 Mar 2006
Nivå 6 · Fuskare

spelen kan aldrig bli fotorealistiska. Det går helt enkelt inte. Människans öga är för avancerat för att tro att spel ser verkliga ut. Man ser direkt om det är virtuellt.

Nivå 7 · Fuskare

ååh!! fett kul

att spela med :cool:

5 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Handkontrollerna ser kanske inte så speciellt bra ut men vem bryr sig, blir nog suveränt och man kommer ju kunna använda sig av en ''vanlig'' kontroll också.

föresten jag gillar din kommentar shacti som du skrev för 2 månader sedan

och Kaktus-Killen, jag tror inte att någon är intresserad av dina ''jag har någonting emot nintendo revolution'' kommentarer

12 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

men gu va nintendo ska överdriva allting.ok nintendo vågar göra nya saker...men det kommer för mycket på en gång.orka hålla på och vifta runt med handen.kan dom inte ha gamla hederliga kontroller och ta upp idén om typ 5 år.

13 Mar 2006
↗ till inlägget

skit usel.

Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!"

Bara för att du är en fanboy och gråter "WAAAAAAAAAAAAAAH!! Zelda är mycket bättre än Halo och alla andra skitspel som Xbox har!!!"

De ser fina ut. Kul att/om man kan koppla i den som en normal kontroll.

4 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

I h*lvete heller säger jag..hoppas dom gör en "normal" också

Kommer den se ut så där. Konstig :blink:

8 Apr 2006
↗ till inlägget

skit usel.

Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!"

gör jag? vill du veta nåt? jag hatar halo. och jag hatar xbox. hatar konsoller i allmänhet. och jag hatar nintendo.

13 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

skit usel.

Och jag hatar dina dumma inlägg....

16 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare

Hoppas dom funkar bara

Och sluta bråka

17 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling

Får jag bara fråga, när kommer de ut ??? :huh:

18 Apr 2006
↗ till inlägget

Får jag bara fråga, när kommer de ut ??? :huh:

Aldrig