unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Bilder: http://media.cube.ign.com/articles/651/651275/imgs_1.html En film: http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html Fy va ful! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 spelen kan aldrig bli fotorealistiska. Det går helt enkelt inte. Människans öga är för avancerat för att tro att spel ser verkliga ut. Man ser direkt om det är virtuellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ååh!! fett kul att spela med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Handkontrollerna ser kanske inte så speciellt bra ut men vem bryr sig, blir nog suveränt och man kommer ju kunna använda sig av en ''vanlig'' kontroll också. föresten jag gillar din kommentar shacti som du skrev för 2 månader sedan och Kaktus-Killen, jag tror inte att någon är intresserad av dina ''jag har någonting emot nintendo revolution'' kommentarer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 men gu va nintendo ska överdriva allting.ok nintendo vågar göra nya saker...men det kommer för mycket på en gång.orka hålla på och vifta runt med handen.kan dom inte ha gamla hederliga kontroller och ta upp idén om typ 5 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 skit usel. Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!" Bara för att du är en fanboy och gråter "WAAAAAAAAAAAAAAH!! Zelda är mycket bättre än Halo och alla andra skitspel som Xbox har!!!" De ser fina ut. Kul att/om man kan koppla i den som en normal kontroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 I h*lvete heller säger jag..hoppas dom gör en "normal" också Kommer den se ut så där. Konstig :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 skit usel. Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!" gör jag? vill du veta nåt? jag hatar halo. och jag hatar xbox. hatar konsoller i allmänhet. och jag hatar nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 skit usel. Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!" Och jag hatar dina dumma inlägg.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Hoppas dom funkar bara Och sluta bråka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Får jag bara fråga, när kommer de ut ??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Får jag bara fråga, när kommer de ut ??? :huh: Aldrig :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg