Hoppa till innehåll

Handkontrollen Till Nintendo Revolution.

Mikael

Rekommendera inlägg

• Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Kaktus-Killen

spelen kan aldrig bli fotorealistiska. Det går helt enkelt inte. Människans öga är för avancerat för att tro att spel ser verkliga ut. Man ser direkt om det är virtuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Handkontrollerna ser kanske inte så speciellt bra ut men vem bryr sig, blir nog suveränt och man kommer ju kunna använda sig av en ''vanlig'' kontroll också.

föresten jag gillar din kommentar shacti som du skrev för 2 månader sedan

och Kaktus-Killen, jag tror inte att någon är intresserad av dina ''jag har någonting emot nintendo revolution'' kommentarer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men gu va nintendo ska överdriva allting.ok nintendo vågar göra nya saker...men det kommer för mycket på en gång.orka hålla på och vifta runt med handen.kan dom inte ha gamla hederliga kontroller och ta upp idén om typ 5 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

skit usel.

Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!"

Bara för att du är en fanboy och gråter "WAAAAAAAAAAAAAAH!! Zelda är mycket bättre än Halo och alla andra skitspel som Xbox har!!!"

De ser fina ut. Kul att/om man kan koppla i den som en normal kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen

skit usel.

Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!"

gör jag? vill du veta nåt? jag hatar halo. och jag hatar xbox. hatar konsoller i allmänhet. och jag hatar nintendo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...