RaXeZ Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Grymt! :cool: Redigerat 6 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 den ser inte så bekväm ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Verkar iallafalla vara bekvämare än playstation 3 handkontrollerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Tycker inte att vi ska kommentera hk innan vi har spelat med dem, som sagt jag tror inte att stora företag som Sony,Nintendo skulle göra 'osköna' handkontroller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Plocka upp eran tv/dv/video fjärkontroll, och vifta lite i luften med den. Om ni tycker att det är obekvämt, så tycker ni nog oxå att Rev's hk blir obekväma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razero.we Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 den ser hmm speciell ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 den ser hmm speciell ut... På ett bra sätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 skit usel. Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) skit usel. Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!" Nintendo gör inga fjärrkontroller! Redigerat 28 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 skit usel. Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!" GÅ o kolla deras så kallade kontroller till NRn då. 2 siamesiska fjärrkontroller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Ja men det är spelkontroller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Är det någon som kan skicka en länk med ps3' handkontroll (bild) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg