ELF Skrivet 25 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Du kan inte vara gammal eftersom att du skriver att batman inte är en barnfilm. Jag har tittat på den tecknade batman när jag var mindre och jag tycker att det är precis likadant med de riktiga filmerna. Men som sagt. JAG SAKNAR ALLA BRA FILMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Hot shot 2 och blade 1 och XxX Är väldrigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Inget går upp mot lite humor som Hot Shot. Nakna pistolen är också bra humor från si så där 90-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Batman (den första filmen) är ingen barnfilm, den är i alla fall bra. De flesta vuxna tycker det, men du verkar ju vara väldigt mer mogen än alla andra. Batman Begins ska också enligt många vara den bästa Batman-filmen hittils, den får bra recensioner och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 och Jönssonligan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.