Avregistrerad Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Är det inte? : Ljuger som en häst travar ? Det har då jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Minna Slangutryck som ajg använder lite nya: Möe Gött Mucka och sen så slåt jkag med begge henderna mellan brösten och säger så... lol Nice(Använde rnästan jämt!) Vart(Vissa brukar säga var men jag ahr anan dialekt :P) aaaaa vist(När jag inet tror dom när dom säger att non har gort nott ovärkligt) Det var dom det... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 vart säger många, (även jag ibland) men var är korrekt att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 'Najs' brukar jag även väldigt många gånger säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 ajoo (inte slang kanske men missbrukas av mig, betona a:et med långt oooo,kan med fördel användas i ironiska sammanhang) typ - säger jag typ hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.