Gäst Mega-99 Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Tryck på "Add room". I "Room Properties" bredvid fliken "Bakgrounds" står det "Views". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Kan du inte bara fixa en screenshot och ringa in var de ställena är för jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Nu fattar jag felet!! Du är inne på Advanced mode och Goron_ och jag är inne på vanlig mode!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jag fixade det!!! Nu är det bara det att jag gjorde en jättelång bakrund i paint men när jag lade in bakrunden i ett rum så blev den avklippt! Därför är allting jätteutstretchat. Vilket program fixade du bakrunden i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) Hehe.. Det var inget förresten Tack för allting Här är mitt försök: http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=3VVT9F0...I20VXW0658D4NVI Redigerat 25 September 2005 av love_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) jag kan inget på game maker. några frågor 1 hur gör man rum 2 hur gör man vägar 3 hur gör man en gubbe osv jag behöver en hel instruktion till game maker. den som ger mej instruktion får 10 FM Redigerat 25 September 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 jag kan inget på game maker. några frågor 1 hur gör man rum 2 hur gör man vägar 3 hur gör man en gubbe osv jag behöver en hel instruktion till game maker. den som ger mej instruktion får 10 FM du kan ladda ner marssor med guider på gamemakers hemsida www.gamemaker.nl. (engelsk)för att göra ett rum högerklickar du på mappen rooms och add room. --- Jag har också en fråga. Kan någon hjälpa mej med x och y koordanterna jag är trött på att hela tiden gå till patchs o titta där.(advanced mode) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 25 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Snyggt spel Love_Game! :D ... Jag undrar iaf vilka program ni använder för att göra bakrunder????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 love game går spelet ut på något eller kan man bara gå omkring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Okej, mitt första riktiga spel är klart men hur lägger jag upp det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Ripway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.