love_game Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 love game går spelet ut på något eller kan man bara gå omkring? Om du inte märkt det så är detta en tråd där någon behöver hjälp med Game Maker (Goron_) och jag med, därför lade vi upp våra test. Snälla LÄS vad de som varit här innan dig har skrivit innan du skriver nåt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) Snyggt spel Love_Game! :D ... Jag undrar iaf vilka program ni använder för att göra bakrunder????? Tack så mycket! Redigerat 27 September 2005 av love_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) Kan passa på och säga att det är jag som har gjort låten :visslar: Redigerat 27 September 2005 av love_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 det är inte bra att skriva mer än ett inlägg i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 MM, Om inte jag misstar mig kommer Love_Game få en varning innom det senaste dygnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 (redigerat) Ja. Men kan någon anna visa upp sitt spel gjort i game maker? Redigerat 28 September 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 visst. inte i 3D dock... och inte helt färdigt heller men ni klarar er inte så långt att spelet tar slut, jag kan nästan garantera! Spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 (redigerat) Spelet var rätt skoj faktiskt. MEN... Hur låser man upp låsen på sista banan? Och... När man trycker på R eller vad det var, kanske var det S, men när den frågar om man vill starta om så startar den om vare sig man väljer ja eller nej. Det får betyget: 8/10 Ett minus för buggarna (Bara ett eftersom jag vet att den inte är färdig) och ett för att det inte var dina sprites. Annars var det riktigt bra! Vill ni ha 3d spel så kolla in mitt: http://forum.fuska.se/3d_I_Gamemaker-t51095.html Redigerat 28 September 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 tror inte du har kommit till sista, sista banan är bara kantsten och bakgrund (finns 10 levels och 1 boss hittills) kolla vasd det står i namnlisten för att se vliken bana du är på. omstart buggen är nu fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Men hur är det med spaken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 vilken spak? på bossen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Ja, den funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.