Desu Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...=0entry784141 Hahaha! Utägd tråd av Ragnarök :) Den var bra. "Lägre än glocanet" den satt fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 trodde först han skulle säga sÅ låSt eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Tycker det här börjar gå överstyr. Moderatorerna gör ju snittsiga låsningar bara för att hamna i denna Hall of Fame, men låsningarna börjar bli allt mer otydliga/svåra att förstå för vissa. Tänk er en nykomling på forumet i 9-årsåldern. Han skriver någon ren skit som han tror är tillåtet. DÅ kommer en moderator och skriver något jäkligt krångligt och personen i fråga förstår inte vad han har gjort för fel. Redigerat 24 Juni 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det gäller att kombinera information och humor. Det är iaf det jag försöker göra - oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Citat: Man lär sig av sina misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ägd av nico http://forum.fuska.se/Spam_-t68892.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Där fick han så han teg "Avstängd" :P Nico, Bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 hehe nico där var du lite småkul! Nessens ägningar äger xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Nico använder mina gamla låsningar ju. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Nico använder mina gamla låsningar ju. -.-' Du e inte så ensam på att vara den mod som agerar som en idoljury på ett elakt sett :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 1. Idol är ett jäääätte dåligt program. 2. Draghon är inte en han. 3. Lär dig stava. Som sagt tidigare. -.- Och orka använda mina asgamla låsningar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ägd av nico http://forum.fuska.se/Spam_-t68892.html Den var skön. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.