Eric_H Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 hur går man framåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 jag vet.. Men det var ju inte meningen att ni inte skulle klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 A, W, S, D rör man sig med. spelet strulade lite på min dator. just ja nu vet jag varför föressten... det är inget som har med spelet att göra. annars bra spel även om det kanske inte går ut på alltför mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Nej, det är mer ett "Titta jag kan göra spel i 3d" spel... Bara ett exempel typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.