Denkan Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Beyond good and evil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Beyond good and evil Ja köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 köp Metroid prime 1 2an är inte lika bra eller så köp re4... men inte ToS det är sämst Tos e inte sämst de e bara att inse! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Jo, jag tycker att det är sämsta spelet till GCN... riktigt uselt... men bästa first person är Metroid prime :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ToS e det bästa spelet till gc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Tos är väldig bra men SSBM är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Baten kaitos är det bästa gamecube spel hitills Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Frågar han om bästa spelet? Nej, utan vad han borde köpa och det är inte ToS eller Baten Kaitos som han borde köpa, de är B spel. Metroid Prime och The Wind Waker ÄR de bästa spelen till GCN. Men Resident Evil 4 är det jag rekomenderar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ToS e inge b spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Kan tyckas... men jag tycker det och det har ju inte direkt blivit känt som mario spelen eller zelda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 metroid prime 2 tycker jag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 papermario 2 skoja the legend of zelda the wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg