Hammmar Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Sen finns det American Dad oxå ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 The Simpsons w :cool: men de börjar ble tråkigt vad tycker d???????? Det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 American Dad är fånigt dåligt. Family Guy & The Simpsons är de bästa humorserier som just nu går på tv. De har båda en egen charm som får oss ungdomar att bara spänna våra ögon i dem. Så jag hoppas att varken Simpsons eller Family Guy slutar att sända sina avsnitt. Alla är ju så himla sköna. Dock så har Simpsons mer personligheter i sina serier än vad Family Guy har. Men det tar sig nog en tid innan Family Guy kommer på samma starka nivå som Simpsons är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Simpsons äger fast dom borde sända lite nyare avsnitt .. det är ju 16 säsonger :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Wwooopppss en vecka menar jag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 simpsons använder sej av lite halv-trasiga uttjatade skämt. Family guy kommer alltid med nått nytt. Holy crap,Family guy is freakin sweet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Simpson is Still Rocking :cool: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 jag har typ tittat på simpsons i flera år nu och det blir tråkigare och tråkigare för varje avsnit <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Simpsons är riktigt bra och underhållande. Mitt favorit avsnitt är det när de kommer till den nya Cyber staden (Tror jag den hette) och Homer får jobb hos borgmästaren typ. Simpson familjen får 4 våningar poå sitt hus! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Futarama och family guy är bra :cool: men dom borde göra nya simpsons avsnit :angry: hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 "Soffan" äger Men det blir lite tråkigt när man sett avsnitten 5 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 VA?!Långfilm med Simpsons?Har du en länk om information till den? Jag tror det är ett skriv fel. Han säger att det tar 9 MÅNADER för ETT avsnit och 6 MÅNADER för EN SÄSONG. Jag tror han menade dagar. Jag bode i USA några vekor och var 9onde dag vissades ett nyt avsnit av simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.