bladefinor Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Hej! Jag har lagt in ett Playstation 2 spel i datorn (jag har lagt cd:n på en iso-fil). Men det funkar aldrig när jag ska spela på en emulator. Det står: Unable to load "D:\Program\pcsx2-8.0.1\bios\". Hur ska jag göra? Snälla visa en bra guide eller något? (väldigt tacksam för svar) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Hitta en annan emulator, min gör också så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 innan tråden blir låst så ska jag råda er o läsa reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Emulatorer är inte olagliga! Men man får bara spela spel som man köpt i verkligheten på den. Annars är det olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Du kan ju inte köra ISO-filer i Emulatorer, heller :huh:, du måste väl göra om din ISO till .ROM? Vilka gör lättast genom att mounta i t ex Deamon Tools, Alcohol 120% eller vise versa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Visst, ni kanske säger att det inte är olagligt, men det relaterar till något olagligt vilket resulterar i att jag låser tråden p.g.a §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg