Cami_girl Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Någon sida man kan köpa dom på??? inte gametronics! för dyrt.... vet ni om man kan lita på cd-wow.se?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Jag tror inte dom har börjat sälja färgade DSar ännu. Men vad vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Rosa DS & Ljusblå DS kommer att släppas i Europa samma dag som nintendogs den 7 Oktober altså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 20 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 (redigerat) mm jag vet det, men det finns ju 1 sida redan som säljer dom redan, då borde det väl finnas fler?? Redigerat 20 September 2005 av Cami_girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 mm jag vet det, men det finns ju 1 sida redan som säljer dom redan, då borde det väl finnas fler?? Vilken sida är det som säljer det då? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 det är garanterat import från USA lr Japan. Om jag var du skulle jag vänta 2 veckor och köpa ett svenskt i en affär som man kan lita på om något skulle hända... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 (redigerat) Någon sida man kan köpa dom på??? inte gametronics! för dyrt.... vet ni om man kan lita på cd-wow.se?? Du kan LUGNT lita på cd-wow! Har själv beställt nintendogs och allt har blivit rätt! Redigerat 24 September 2005 av love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 man kan ju köpa nintendo dogs pack man får med ett rosa/ljusblått ds och nintendo dogs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0113 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 MEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) MEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!! Nää!! Blå e typ snyggast! men jag komemr nog ändå skaffa rosa.. :Pom det fanns blå DS+chihuahua and friends i ett nintendogs pak så skulle jag nog antagligen köpa det... men jag köper nog rosa DS+daschund and friends i ett nintendogs pak. men om det ej finns nintendogs pak så köper jag nog rosa DS+chihuahua and friends Redigerat 2 Oktober 2005 av Cami_girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 MEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!! Hade för mig att det var Rosa DS + nintendogs: Dachshund & Friends och Blå DS + nintendogs: Labrador & Friends? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 MEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!! Ja!?har jag sagt nåt annat lr??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg