Pungis Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Alla vet att det finns tre titaner i spanien som slåss varje år om att bli mästare. Så jag tyckte det skulle vara skoj att se vad vi fans tycker vem som ska vinna La Liga denna sesong. Alla tycker att de lag de hejjar på ska vinna ligan, och jag tycker därför naturligtvis att valencia borde vinna liga iår B) Men det skulle vara klu o höra vid ni andra har för förslag på La Liga vinnare, och vem som kommer bli skyttekung eller vem som kommer bli bästa spelaren i La Liga. :medieval: BARCELONA :medieval: VALENCIA :medieval: REAL MADRID Tre utmanare en :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 barca lr valencia vinner real madrid suuuuuuuger flest mål gör david villla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Baca vinner skyttekung Eto´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Real madrid har många "stjärnor" men spela tillsammans kan dom då inte göra.. Barca kommer vinna före Valencia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Barca 1:a, Real 2:a, Valencia 3:a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Är inte så fotbolls intreserad men skulle vilja se Barcelona vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Jag tror på Barca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pungis Skrivet 24 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 många tror på barca men det verkar inte som det är deras år iår.. och att inte tala om real, valencia vinner denna gång bara att inse det. Alla vet att real har "stjärnor" men som du sa innan de kan inte spela ihopp. De trodde att ett köp av Baptista och Robinho skulle fixa segern med så förlorde de mot celta elle vilket lag det va :P Eto'o kommer inte vinna skytteligan utan valencia villa kommer göra det, killens fasit - 4 matcher 4 mål, i snitt gör han mål varje 42min - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 (redigerat) Barca kommer att vinna Skyttekung: Eto´o Redigerat 29 September 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Barcelona vinner. Real Madrid inte ens nära toppen i år, max en femteplats. Samuel Eto'o som skyttekung och Ronaldinho som bästa spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Jag tror på Barca Äntilgen alla har fattat att Barca är bäst det anurlunda mot för 3 år sen när alla häja på Real Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.