Tuttan74 Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Jag försöker använda mig av fusket boolProp allow45degreeAngelOfRotation true Men det funkar inte för mig! Någon som vet varför? Vad gör man för att få möblerna att ställa sig med 45 graders vinkel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Det fusket fungerar endast om man har Studentliv har jag för mig. (kanske nattliv med?) Och när du vrider möblerna så använd , och . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 23 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Jag har studentliv och jag har provat med . o ,!! Så??? Vad är det då för fel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag försöker använda mig av fusket boolProp allow45degreeAngelOfRotation true Men det funkar inte för mig! Någon som vet varför? Vad gör man för att få möblerna att ställa sig med 45 graders vinkel? finns ett annat fusk som heter: BoolProp testingCheatsEnabled true det funkar.. men man måste göra de stora bokstäverna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) det funkar för mig Redigerat 17 November 2006 av gomba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det är oftast för att du har skrivit fel, de flesta boolProp är case-sensetive dvs, du måste skriva exakt som det skall vara, t.ex låt oss s'äga boolProp, då måste du skriva exakt det samma och inte boolprop eller BOOLPROP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Funkar de på djurliv ?! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Inte en anning men ska jag berätta en rolig The Sims 1 historia??? Jag gör det i vilket fall. A det va så att min syster Spelade The Sims 1. Då gjorde hon en pool men det stog en sim i vägen. I vilket fall som helst blev det så att hon byggde poolen runt Simen. Det blev lixsom som en ruta mark i den stora poolen. Då visste hon inte hur man fick bort den så hennes plan var att låta Simen dö. Och då börjar det roliga. Varje gång den sovde väckte hon den. Det var jätte kul att se. hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg