Koneko Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Om jag får råd till en ds och nintendodogs så blir de daschund and friends. Har läst här någonstans att man kan få tag på en jack russel i alla spelen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 (redigerat) Jag ska köpa daschund and friends B) Japp, och en dalmatin.Kolla fusken för nintendogs här på fuska. Redigerat 28 September 2005 av Cami_girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 jag tänker köpa Dachshund & Friends för där finns beagle :P kolla Här för att titta på vilka hundar som finns i vilket spel! så här gör du : när du kommer in på sida ska d stå |Your new puppy| ganska högt upp sen så tar du muspekaren till något av spelen som kommer upp och så kan du se vilka hundar som finns:D kan vara stav fel Ingen av dom men min syrra vill ha lab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Ahh... Svensk release nu på fredag, ska köpa't direkt efter skolan med en kompis (som ska ha Chihuahua). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag vill me ha chihuahua & friends Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) Nu har jag förhandsbokat Labrador & Friends på Game man får ett nintendogs nyckelband om man förhandsbokar någon av verisionerna på Game :) Redigerat 2 Oktober 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Nu har jag förhandsbokat Labrador & Friends på Game man får ett nintendogs nyckelband om man förhandsbokar någon av verisionerna på Game :) om man förhandsbokar det på nintendo så får man en nintendogs frisbee! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0113 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) jag tänker köpa det här HAHAHAHA!!!!!! :bah: :lol: :bah: Redigerat 2 Oktober 2005 av J0113 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag ska köpa Labrador & Friends Love game. Gör inte mer en ett inlägg i rad. Det är inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Dachshund & Friends... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Dachshund & Friends Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Lol, längesen det sista inlägget var? aja, jag har köpt Lab & Friends och min första ras blev en Labrador. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg