oxen Skrivet 24 September 2005 Rapport Skrivet 24 September 2005 jag har mystery gift fast det står bara Adapter is not connected varför?? hjälp mig snälla!!
Potter_diggaren Skrivet 25 September 2005 Rapport Skrivet 25 September 2005 jag har mystery gift fast det står bara Adapter is not connected varför?? hjälp mig snälla!! vet inte om det finns på något mer spel än på guld och silver, men om det är det på något av de spelen så, har du en kompis med ett game boy colour, så måste de svarta plastglasen, typ, riktas mot varandra...annars går det inte och man kan INTE göra det utan en kompis eller om man inte har 2 game boy colour...trodde du att det gick själv så har du tagit helt fel... ;)
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Skrivet 10 Oktober 2005 Men snälla,för 1842 gången,Mystery Gift är helt obegripligt!!!!
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Skrivet 10 Oktober 2005 Låt mig förklara, om ni vill fixa mystery gift måste ni ha nån sak till. Jag har tyvärr glömt vad den hette men alla som vart aktiva här förut vet att namnet har nämnats.
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Skrivet 21 Oktober 2005 Låt mig förklara, om ni vill fixa mystery gift måste ni ha nån sak till. Jag har tyvärr glömt vad den hette men alla som vart aktiva här förut vet att namnet har nämnats. jag vet vad det är. det är en liten manick som man kopplar med game boyet och då kan man fånga lugia lvl 70 ho-oh lvl 70 och DEOXYS lvl 30!!! :kung:
klas-emil Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 man behöver ha mytery gift när man ska få arora ticket och mystery ticket. man ska skicka sitt spel till club nintendo (måste vara medlem) eller gå på nintendo SM. Då kan man fånga Deoxys,Lugia och Ho-oh. B)
Spikey Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 Hur blir man medlem på club nintendo? Kostar det något?
DarknessGuy Skrivet 14 November 2005 Rapport Skrivet 14 November 2005 Hur blir man medlem på club nintendo? Kostar det något? 199 kronor kostar det per år. :evil:
Rekommendera inlägg