isMaNnen Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 vet ni om nå bra medeltida spel alltså där man slåss med svärd och sånt? de går bra att säga till datorn också..men jag har fable redan.. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Medeltida kommer jag inte ihåg. Men det finns Otogi, som har svärdfighter och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 du har ett som jag spelar neverwinter nights och det får man också tillgång till magi och ja diablo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 (redigerat) Ett bra spel tycker jag som du ska köpa är Thif 2 Redigerat 24 September 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Knights of kingdom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 The Jedi Knight, Ninja Gaiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Lord of the ring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) FABLE!!!!!!!!1 Redigerat 4 Oktober 2005 av lövet_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 han sa att han redan hade fable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 han sa att han redan hade fable men lövet är efter han har ju f*n fable på sin avatar så han har väll något fel i ****** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) men lövet är efter han har ju f*n fable på sin avatar så han har väll något fel i ****** du din katige lille skit...jag såg inte att han sade skrivit att han hade fable... vafan har du för avatar förresten...en undernärd gothare eller Redigerat 6 Oktober 2005 av lövet_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) kalla mig inte undernärd din jävel ser bätre ut en dig din feta bög+ du är 91:a kalla inte mig lilla skit :P tycker synd om dig Redigerat 6 Oktober 2005 av mantis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg